Strona główna > Grupy > Mężatki > dziecko a obóz
Mężatki

dziecko a obóz

whynot
2 czerwca 2010
Myślicie,że dziecko ,które ma 8 lat można wysłać na obóz? Teoretycznie jest już całkiem samodzielne,ale mimo wszystko jest to jeszcze małe dziecko. Może znacie jakieś wiarygodne biuro z którym można wysłać dzieck0? Słyszałam coś o ok-tours. Może ktoś się wypowie?

pielegniarka86
2 czerwca 2010
w tamtym roku byłam z dzieciakami na obozie jako wychowawczyni i muszę powiedzieć, że 8-latki bardzo dobrze sobie radziły mieszkając pod namiotami, z dala od rodziców. Już pierwszego dnia nawiązały się przyjaźnie i smutno było się rozstawać. Dzieci nauczyły się utrzymywania porządku, funkcjonowania w grupie. Wydaje mi się, że dziecko nie jest za małe na taki wyjazd, będzie miało dobrą opiekę i nauczy się wiele rzeczy dzięki temu wyjazdowi. Niestety nie znam się na biurach, które organizują takie wyjazdy. Mój wyjazd zorganizowała jedna ze szkół podstawowych w moim mieście. Był to obóz ukierunkowany na harcerstwo. Może by Twoje dziecko zabrało koleżankę czy kolegę żeby było mu raźniej??

Merc
4 czerwca 2010
uważam, że tak ;)
Ja sama w takim wieku chciałam bardzo jechac z ZHP (byłam zuchem), ale niestety choroba mi nie pozwoliła.
I ja jestem jak najbardziej za takimi wypadami z zuchów ZHP, bądź ZHR - są najlepsze. ;) i żeby miało jednego znajomego chociaż zawsze jest raźniej chyba że umie szybko sobie znaleźc toważystwo ;)

whynot
7 czerwca 2010
A ja nigdy nie należałam do harcerstwa:( a zawsze chciałam tylko mi rodzice nie pozwolili. Nie jestem jednak pewna czy pusciłabym swoje dziecko na obóz harcerski. Myślałm raczej o jakims zorganizowanym wyjeździe z fachową opieką, Moze i 8 latek jest samodzielny,ale nie na tyle, by w pełni ocenić niebezpieczeństwo. No i to taki trochę głupi wiek- wszystko się robi "na przekór", ktoś powinien mieć nad tym kontrolę

nonszalancja
7 czerwca 2010