Strona główna > Grupy > Porady Sercowe > Na odległość
Porady Sercowe
Masz problem? Pytaj, pomożemy

Na odległość

pielegniarka86
28 maja 2009
Mój chłopak mieszka 80 km ode mnie i widujemy się tylko w weekendy bo ja studiuję a on pracuje w tygodniu. Czy ktoraś z Was ma podobnie?? Jak radziecie sobie z rozłąką, bo mi jest ciężko i zawsze odliczam dni do weekendu?

agusiaczek
28 maja 2009
Mój mężczyzna pojechał na kilka tygodni w delegację 300 km od naszego gniazdka i też widuję go na weekendy. Też odliczam dni do każdego weekendu, w tygodniu staram sobie zapełnić czymś czas, żeby nie myśleć i nie tęsknić zanadto. Czytam książki, oglądam filmy, wychodzę na spacery... i jakoś leci. Zauważyłam też, że z czasem się przyzwyczajam, że go nie ma...

Maery
29 maja 2009
Dużo sprzątaj, czyta książki i pisz listy :) Jakoś zleci od Poniedziałku do Piątku :D

izunia3108
31 maja 2009
Ja mam dokładnie tak samo jak Ty i wiem jak ciężko jest nie widzieć się z mężczyzną tak długo. Bardzo za sobą tęsknimy ale wiemy że damy radę, w końcu się spotkamy i wynagrodzimy sobie rozłąkę. Często do siebie dzwonimy i piszemy sms-y, zapewniamy o naszym uczuciu i chociaż czasem jest nam naprawdę ciężko wiemy że w końcu się spotkamy i wtedy nic innego już się nie będzie się dla nas liczyło.

pielegniarka86
31 maja 2009
Ja też z moim piszemy sobie sms-ki i dzwonimy do siebie codziennie, ale wiadomo, że to nie zapewni spotkania.

milia
1 czerwca 2009
Moja droga,
Co prawda w roku akademickim, mieszkamy razem w akademiku, wraz z moim lubym. Ale wakacje są dla nas okropne, nie wspominając świąt i dłuższych weekendów, dzieli nas odległość: 660 km! I jakoś trwamy. Jakoś wygrywamy. Próbujemy uczyć się naszego związku.

milia
1 czerwca 2009
Moja droga,
Co prawda w roku akademickim, mieszkamy razem w akademiku, wraz z moim lubym. Ale wakacje są dla nas okropne, nie wspominając świąt i dłuższych weekendów, dzieli nas odległość: 660 km! I jakoś trwamy. Jakoś wygrywamy. Próbujemy uczyć się naszego związku.